OTÁZKY A ODPOVĚDI: ptejte se na co chcete

omluva a prosba o odpuštění

Klacíček | 29.11.2018

Chtěl bych se omluvit pánu Bohu a poprosit jej o odpuštění za vedení nevhodné diskuze na stránkách o malém penisu a na Kraťomírových stránkách. Dále se omlouvám a prosím o odpuštění všechny bohaté a mocné, média, celou společnost, celou svou rodinu a všechny další, kterých jsem se dotkl nebo které jsem ranil. Choval jsem se ve svém životě hnusně a chtěl bych to změnit a odčinit. Moc bych si přál, aby mi bylo odpouštěno a mohl jsem normálně žít v hezkém světě společně se svými blízkými i ostatnímí lidmi...

Re: omluva a prosba o odpuštění

PetrBk | 29.11.2018

Jsou věci, které už nezměníš. A to jsou právě ty věci, které se staly a už nejdou vzít zpět. Já taky pár věcí posral a záleží jenom na těch druhých, jak se k tomu postaví

Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Kraťomír | 29.11.2018

Také v životě mnoha svých rozhodnutí a činů velice lituji, ale stále si říkám, že za to vše špatné může čistě jen můj tělesný stav, takže nemá smysl se tím trápit a je potřeba se přes to dokázat nějak přenést, i když je to často dosti těžké - ale kdo na tom není tak špatně jako já, ten to asi nikdy nepochopí...

S tou poslední slečnou mě to také mrzí, protože lepší už asi nepotkám. Byla jako moje životní láska lite - prostě ne tak dobrá, ale hodně se jí blížila a navíc byla i mladá a nezkušená, takže velké plus, protože ještě nevěděla, jak vypadá skutečný penis a jak skvělá soulož s takovým je, takže se mi ani nevysmála - nebo měla ty hodnoty nějak špatně postavené, kdo ví.

Každopádně je to velká škoda, ale bez lásky to stejně nemá smysl - tedy bez lásky z mé strany, její emoce mne až tak netrápí...

Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 29.11.2018

Schizofreniku, proč píšeš pod dvěma nicky, už ti zase hrabe ?

Né opravdu, bezpáteřák v nás lítost nevzbudí.

Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 29.11.2018

Aspoň se nenudíme Petře ne ?

Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

PetrBk | 29.11.2018

No aspoň to tu trochu žije :D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Kraťomír | 30.11.2018

Já zde píši pouze pod svou přezdívkou...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 01.12.2018

Jo jasně, pod Klacíčkem jsi psal ty, myslíš že jsem blbej jak ty, nebo co. Půl roku se tady Kráťa neukáže + nikdo další, ale jak tady napíše Kráťa , tak se tady zčista jasna vezme Klacíček. Víš já nemám školy, ale základní logika, mě nechybí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Kraťomír | 01.12.2018

Když už, tak správně se píše "mi nechybí" nebo "mně nechybí", nicméně tohle právě základní logice zcela odporuje - kdybych tu chtěl psát jako někdo jiný, tak to udělám v určitém časovém rozsahu, aby si mě nikdo nespojoval s mou vlastní přezdívkou - toto je právě naopak až moc okaté a nedává to smysl. Navíc mohu s klidem odpřisáhnout, že jsem to nepsal já - na tom ale stejně nesejde.

Jinak ale uznávám, že i bez vzdělání a intelektu se dá žít velmi spokojený a šťastný život (a právě v těchto případech tomu tak bývá mnohem častěji, protože takový člověk většinou ani nepochybuje o svých slabostech a nedostatečnostech), zatímco bez penisu adekvátních rozměrů se spokojený život žít nedá.

Respektive ono to jistě lze, ale je to pak spíše o pohledu na svět a životních prioritách - pokud se někdo takto nevyvinutý např. oddá bohu a na ženy zanevře, pak asi šťastným být může - já ale vždy toužil po vztahu a rodině, takže už šťastný nikdy být nemohu, protože v samotě se takto cítit nedovedu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 02.12.2018

Ano, čeština je pro mne problém, jsem dyslektik, při porodu mě dlouho rozdýchávali, málem jsem to nedal, ale to se svět nezboří. Beru to jako oplátku za ten sloh )). To že píšeš za klacíčka, za tím si nadále 100% stojím a stát budu.

Ty máš možná vzdělání, ale jinak jsi pěkně vypatlanej v životě, takže Ti to je k hovnu. Tobě !!! chybí sebekritika, skromnost a cit pro druhé.

Žádnou rodinu a vztah nechceš, jinak by jsi ji už měl. Ty rád ženy ponižuješ, povyšuješ se na ně, a je to pro Tebe zábava a hra, nechat je se zabouchnout a odkopnout.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Kraťomír | 02.12.2018

Stát si za tím můžeš, ale i přesto se pleteš - ale to je jedno.

Včera jsem byl na oslavě narozenin, kam mě pozvala jedna kamarádka, a mám z toho rozporuplné pocity. Ona je poměrně závažně nemocná a zdravotní komplikace ji provází prakticky celý život, kvůli čemuž ani nedodělala školu. Má ale přítele, který má VŠ, dobrou práci a od pohledu je na vysoko nad její úrovní - nicméně jsou spolu už mnoho let a snad jim to tak vydrží i nadále.

Když jsem to tam ale tak viděl, tak mi přijde, že on s ní celkově není šťastný a nechová se k ní úplně nejlépe, a ona, i když se s tím vším pere statečně, na tom asi také není moc dobře - ovšem snaží se. Jsou ve velkém městě, kde je bydlení hodně drahé, a celé to táhne on, protože ona má invalidní důchod. Z toho plyne, že i když má ten kluk docela dobrou práci, žijí poměrně chudě, nemají ani auto, mají starou TV a celkově musí obracet každou korunu.

V ten moment mi opět došlo, jak moc je v životě důležitý tělesný vzhled a velký penis - pak může mít člověk úplně všechno. Samozřejmě i peníze a zdraví, ale tělesnost je vždy prioritou. Bylo tam i víc různých lidí (i párů) a já jsem trochu litoval, že jsem tu svou vysokoškolačku pustil k vodě, protože ona je opravdu objektivně nejlepší, jenže o tom asi život není.

Ale co, bez pořádného penisu to stejně nemělo budoucnost - chtěla se mnou mít v budoucnu i děti a jistě by se jí rozleželo, jaké by to mělo genetické následky a jak by se jednou náš syn či vnuk trápil stejně jako já, a proto by se mnou asi stejně nezůstala - i tak mě to ale občas mrzí...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 02.12.2018

Ne, né, udělal jsi dobře, ty se opravdu nerozmnožuj, jsi tak jedinečný, že by by bylo škoda plýtvat tvoje geny a spojovat je se ženou. A jak jsi napsal, pokud nemáš péro na to, aby jsi babu pořádně natrhl, tak to opravdu nemá cenu, máš pravdu, a nic tě mrzet nemusí. A ano, druhý Kráťa, to by byla hrůza, dávám ti zapravdu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Ronon | 03.12.2018

Priklanam sa k Martinovi.
A samozrejme ti tiez potvrdzujem ze mas pravdu uplne vo vsetkom .
Krata, ty by si sa nemal rozmnozovat lebo dalsi clovek s takou poruchou aku mas ty na tento svet nepatri. Ja keby mam rovnaku poruchu ako ty by som sa tiez v ziadnom pripade nerozmnozoval.
Len to vydrz a stoj si zasvojim. Nenechaj sa nikym oklamat. Lepsie by bolo keby ides na kastraciu, aspon by s tebou neplieskaly hormony a prestal by si byt smutny ze is nevrznes, ked si das odrezat gule ti to prestane uplne chybat. A bude klud Ver mi toto je najlepsie riesenie.

Ale pozor nepomyl si vazektomiu s kastraciou. Musis ist na KASTRACIU !!! Mojmu kocurovi to tiez pomohlo od vtedy nema vobec depky a nepotrebuje nahanat macky spokojne lezi doma a nic mu nechyba.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Ronon | 03.12.2018

Martine klud neboj sa, ja som studovany Ing. a ver tomu ze pravopis mam 1000x horsi jak ty :) A co ? seru na to.
Milujem jak sa tupci bez argumentov zacnu ohanat pravopisom. Ja to vzdy tak berem ze jedine co viedia je pravopis tak sa aspon na tom odbavuju ked im uz chyba alementarna logika.
A samozrejme s tebou suhlasim, Znicoho nic sa tu objavi po pol roku klacicek aj Kratomir a obaja s totalnym nezmyslom ktory svojim obsahom spolu aj suvisi :) Normlane mam pocit ze sa kratomir sekol a chcel zadat Kratomir ale input mu po stlaceni K predvyplnik klacicka a sa sekol sa nevsimol si to.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 04.12.2018

Dík Rone, ale to je v pohodě, mě tady ti členové menzy nijak nerozhodí, já kdybych před něj dal výkres na pec na hliník, tak ji taky nesvaří. Každý jsme na něco jiného, a to že jsem obyčejný dělník, za to se nestydím, já jsem poctivou prací dokázal vydělat peněz dost, a to mě k rodinnému životu stačí, Mám v životě pár pravidel, něco našetřit dětem do života na začátek, zainvestovat pro sebe na důchod, vydělat na slušné žití, a stačí mě bohatě byt, i když jsem vyrůstal na baráku, no, co zbude, tak si pořádně užít na dovolených, protože pro mne jsou ty krátkodobé dovolené s rodinou , to nejlepší.
V práci jsem hodněkrát zažil, jak se ti vzdělaní nad tebe povyšují a ohrnují nos, a kolikrát neuměl na výkresu základní výpočty . Člověk by měl být v životě pokorný a občas uznat chyby, a né pořád, já jsem borec a ostatní jste ..... Kolikrát mě mrzelo, že jsem byl na Petra hustý, a říkám mu věci které by se mě samotnému nelíbily,ale vše to bylo jen proto, že jsem ho chtěl posunout dál, protože vím, že kdyby poznal jaký je to život, být do někoho zamilován až po uši a těšit se na něj až ho uvidí, tak by si řekl, proboha, co jsem těch 10 let řešil za pičoviny.

Mě ta čeština sere, jen za sebe samého, jsou to dětské chyby ve psaní, a nemůžu ani na ženský web, protože tam bych se už styděl, před chlapama, mi to je u prdele.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 04.12.2018

Jo a ten Klacíček.... hodně dávno, když dostával Kráťa tady naprdel a každý ho fakoval, tak se tady začal vydávat pod nickem Klacíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

PetrBk | 04.12.2018

Hele v pohodě. Na mě nikdo hustej nebyl. Vůbec neřeš.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 04.12.2018

No občas jsem do Tebe šil, ale v dobrém úmyslu )).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

PetrBk | 04.12.2018

Tak já to chápu, jak to bylo myšleno. Každopádně šití vypadá jinak :D Já jsem v určitých věcech dost tvrdohlavej a jakmile k tomu nedospěju sám nějakou cestou, tak do mě může hučet kdokoliv, čímkoliv :D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Ronon | 04.12.2018

Ja to plne chapem Martine, je tiez nechodim na diskusie nechce sa mi tma namiesto riesenia podstaty pocuvat ze kde osm dal ake i / y. Co sa tika vzdelanych ludi, ja sam poznam ludi vzdelanych aj remeselnikov aj ludi na vyssich postoch a jedine co mozem k tomu dodat ze debili su rovnaky aj tka aj tka a najdu sa aj rozumny ludia aj tam aj tam. Vzdelanie nic nema s inteligenciou, sam poznam napriklad murara co vie lepsie citat plany a premyslet si v hlave konstrukciu domu jak Architekt.... Ale samozrejem poznam aj takeho murara co nic nevie ani to co ma vediet ale najhorsie je ze cim je clovek sprostejsi ty msi viac o sebe mysl ize je mudry a je schopny sa hadat do krvy o hocicom . A cim je clovek sprostejsi tym je mensia sanca ze uspejes argumentaciou. Bohuzial. Ale ako som pisal to nema nic so vzdelanim, by si neveril kolko arogantnych blbcov zastava tie najvyssie posty, a ked daco poseru len ho presunu na ine pracovisko neskutocne. Za prachy ktore mi za rok nezarobime..... SKoda reci

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 04.12.2018

Jak se říká, dej blbcovi funkci, neboli známému )). Je to prostě všude, a nejhorší je, že dnes musíš držet hubu a krok, jinak třeba letíš. Dříve mohl člověk, trochu více oponovat, a mistr sám uznal, že jsi přišel na lepší řešení. Dnes, ty namachrovaný ega, by to nedali, já mistr světa, přeci mě nebude radit podřízený.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Kraťomír | 04.12.2018

Ono je to docela sporné - někdo, kdo navrhne nějakou součástku, která podléhá náročnému vývoji a všem možným testům zatížení, aby fungovala jak má a byla odolná, se pak už kolikrát opravdu nemusí moc umět orientovat v prostém papírovém projektu nebo dokonce ve výrobě, ale to neznamená, že by to za pár hodin, dní či týdnů také neuměl - jen je prostě dál a dělá něco jiného než ten dělník, který se mimochodem často mnohem snadněji nahrazuje...

Ale samozřejmě lidé jsou různí a na postu či vzdělání až tak nesejde, pokud se bavíme čistě o charakteru - ten formuje spíše tělesná dokonalost a velký pyj.

Nicméně klidně bych zde mohl vložit velmi zajímavou diskuzi, kterou jsem teď pár dní vedl s jednou mladou a donedávna ještě svobodnou matkou (nedávno jí bylo teprve 18 let) a musím říct, že ta by vaše názory na velikost penisu vyvrátila velmi rychle a bolestně by vás přivedla zpět do reality. Psala mi, že super kluk prý musí mít dobrý vzhled, velké péro, hodně peněz, musí mít také povahu a má být hodný, ale zároveň ne (tohle jsem měl celkem problém vstřebat), ale pozor - když už má to velké péro, tak ho také musí umět používat... Prý tedy měla jednoho hezouna, který měl plnou peněženku a super péro (její slova), ale zase měl v hlavě nasráno (opět vše její slova) a taky to nebylo ono, takže co na to říci? Opět zcela jasně potvrdila to vše, co už já celá ta léta vím a jen mi došlo, že ta moje vysokoškolačka byla asi nějak defektní, když mi to nevyčetla ani po rozchodu a nikdy si na to nestěžovala. Pravdu mám tedy opět já.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Ronon | 05.12.2018

Ano kratomir treba vyspovedat asi tak 1000 bab a najst jednu kurvu co ti potvrdi tvoje kokotiny a to vsade prezentovat,

Ja som prestal citat tvoj zvast po vete ze Donedavna Bola slobodna mamicka a nedavno mala 18 rokov, to hovori za vsetko. Hlavne ked uz v 18 mala v sebe 100 kokotov, to kam chodis na tie kamaratky na lunik 9 ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Ronon | 05.12.2018

No Martine ono terazje taka doba ze Namachrovane ego ma uz pomaly aj ten najposlednejsi blbec ktory sa stane napriklad sefom brigadnikov v obchodaku. Minule som zacal s jednou takou pani viest kludne rozhovor a ked som ju asi 3x opravil v jednej istej veci ktoru ona niekolko rokov sice pouzivala ale absolutne nechapala ako funguej mi zacala nadavat kricat po mne a vrieskat po mne ze ona robi 10 rokov s tym ze ju nemam poucovat, snazil som sa jej kludne vysvetlit dalej ako to funguje ale to ju len viac a viac nasieralo. Potom som proste odisiel a to ona ku mne ako ku zakaznikovy by sa mala chovat s uctou a slusnostou. Mal som pocit ze ja osm obsluha a ona zakaznik a ze ja to mam ustat.... Proste Ego mala neviem kde vo vesmire vedomosti aj napriek jej praxi ziadne, a do krvy sa sla hadat o niecom co pre man bolo uplne elementarne. A nedokazal som spracovat ako moze niekto kto o tom nic nevie sa takto hadat.

Potom som nad tym premyslal a zistil som ze takychto ludi je plny parlament. Nevzdelany prosty-> nalinkuju im :tu spravnu pravdu" a oni bez akejkolvek logiky vedomosti a zamyslenia sa sa hadaju nadavaju ale nedokazu absolutnei viest diskusiu a hladat riesenie. Preto to ide cele do sraciek.

To mas jak Kratomir to iste, jeho nezaujima nic len si mele svoje on tazky teoretik mlel si svoje, dokonca mu uz daka chudinka co ho mala rada vyvratila jeho blud aj skusenosotu ale nie on usudil ze to je vynimka a poslal ju dopice a dalej hlada daku kurvu co mu to potvrdi, on by bol najstasnejsi keby sa vyspi s nejakou co mu vynada ze ho ma maleho aby to mohol vsade rozpravat ale ocividne sam u to nedari :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 05.12.2018

Ale Kráťo, psal jsem to tady Petrovi, prostě čtvrtina žen jsou mrchy, kterým záleží na tom péru, penězích, hmotných statcích a je jim putna jaký je chlap, jestli je hodný, rodinný typ a má nějaký slušný charakter.To jsou potom ty rozvody, vztahy založené na hmotném a né citovém. Ale ty musíš vytahovat jenom tyto, co těch 75% co jsou v pohodě, tobě by se k tvé povaze hodila ta mrcha, jinou si nezasloužíš, bohužel některé hodné skáčou na lep bezpáteřákům jako jsi ty.

Ano a musím uznat, že po přečtení všech diskusí na emimi, jsem trošku změnil názor na ženy i skoro v 45 letech, ale tam je to občas kurevská sada, ale opět platí, jak napsal jeden borec, vždy tam křičí nejvíce ty mrchy a hodně se opakují, to že si ženy myslí něco jiného než říkají, to ví každý zkušený chlap, problém je že na slepičím webu se to jejich tajné myšlení více otevře. Jediné co mě mrzelo, že ty rozumné ženy, se do těch druhých nepustili více. Jediný boj tam občas vede zhrzený kluk který je okamžitě označen za zakoplexovaného s malým, a doktus, na kterého si moc netroufnou, protože je doktor nebo je sepsuje za ten pravopis, ale v tomto směru uznávám, že bojoval hodně statečně i když někdy na můj vkus až moc )).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 05.12.2018

To jsi dobrý Rone, to smekám, já prostě ječící ženu nedávám. Nedokáži se zachovat jako gentleman a odejít, prostě ji pošlu doprdele a odejdu, ale to už musí být totálně vyhrocená situace, ostatně jsi to viděl u Sofi. Víš já říkám, ony pořád vyřvávají o rovnoprávnosti , přibývá plno feministek, chceš se chovat jako chlap, ok, budu se chovat jak k chlapovi,nikdy ovšem samozřejmně nedám ženské facku, natož ji bouchnout, to už by bylo totál ubohé. Ale jak říkám, ječící ženské nedávám.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Kraťomír | 05.12.2018

Já chci jen v reakci na Ronona dodat, že je to normální slušná mladá (a bílá) pěkná holka, se kterou se skvěle povídá a která je opravdu moc fajn, takže tohle nařčení je opravdu mimo mísu. O to víc mě to u ní právě překvapilo - že má stejné názory na penis jako většina normálních zdravých žen bez ohledu na jejich věk... Určitě bych našel i nějaké její názorové protipóly, ale ty mají vždycky nějaký problém samy se sebou a proto třeba penis až tak neřeší - kdyby ale byly na její úrovni, viděly by to jistě stejně... Pak jedině ty intelektuálky - těm na tom kolikrát moc nesejde - ale ty jsou divné...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Ronon | 05.12.2018

Nie Kratomire, skutocnost je taka ze vacsine zien na tom nezalezi ale ta vacsina zien sa s niekym ako si ty nebude bavit a uz vonkoncom nevysedavaju na internete na roznych diskusiach a pokecoch a neriesia svboj intimny zivot s cudzimy ludmi.
Na tychto sietach su prevazne velmy obmedzene vzorky ludi, ale ver si comu chces mne to je uprimne uprdele, baba ktora ako neplnoleta mala v sebe velke mnozstvo kokotov a je slobodna mamicka pre mna nieje slusne a uz vonkoncom nie rozumne dievca.

Dalej sa nemienim k tejto teme vyjadrovat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Ronon | 05.12.2018

Sam som bol prekvapeny Martine bo vacsinou to nedavam ale u tejto som mal z nejakeho dvovodu pocit ze jej to vysvetlim a ze jej budu tie informacie mozno aj osozne ale ocividne to ona pocuvat nemienila a radsej zostala v svojej zjednodusenej aj ked sakra mylnej predstave o tom ako to funguje.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Kraťomír | 05.12.2018

Ronone, já ji ale poznal osobně, začali jsme se kamarádit a až když si někoho našla (jednoho mého známého), tak jsme se dostali k tomuto tématu - znám ji už přes rok a je to fajn holka, jen má prý holt ráda sex a proto to dopadlo jak to dopadlo, nedokončila školu a teď už to nějak neřeší. Není ale taková, jak si o ní myslíš...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Gebauer | 05.12.2018

Prostě tupá kurva

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 05.12.2018

Tvl. a o co se pořád snažíš, že tady budeš předhazovat pár náročnějších žen, které prostě některé jsou, a podle toho je to mustr na 3 miliony žen v Česku. Chápeš že je nám uprdele - nějaká totálně projetá, nadržená co má ráda velké a něco ti potvrdila, OOOOOO zázrak, některá má ráda i velké péra, jejda, my to nevěděli. No však ať si hledá chlapy podle péra, taky může holčina narazit, ale potom ať nebrečí, jakej má špatný osud.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

PetrBk | 06.12.2018

Ale no tak. Už zas? Ženská, které nesejde na velikosti penisu má problém? Duševní nebo fyzický? Já jsem se zatím nesetkal s ženou, která by vyloženě chtěla velký ptáky. Samozřejmě jen jako v rámci rozhovoru. Ano, je možný, že to prostě nechtějí říct narovinu. Pouze jedna řekla, že 18 stačí. Takže každým dalším rozhovorem se mi nějak bortí, to co jsem si doteď myslel. A jako fakt si nemyslím, že by to byly nějaké vadné kusy. Jako to bych měl na ně fakt kliku.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

PetrBk | 06.12.2018

Samozřejmě na emimi to dostává úplně opačný směr.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 06.12.2018

Tady je problém že on nepochopil základní fakt, ano, pro hodně žen je ideální 16,17,18 , je to více než je "průměr", ale ta jeho utkvělá představa, že vše stojí a padá na mega péru, to už je přímo dementní. A ano, najdou se baby co se s klukem co má 12 rozejdou, to se prostě nedá nic dělat, lépe hned než potom, pak to bolí více, prostě měly by se vyhovovat i v sexu, pak by to začlo haprovat, vis.článek co jsem sem dával, Petr ho četl, Romon asi ne. Ženě, co nepotřebuje 20 aby jí lechtal děložní čípek, bude jedno, jestli má 14 nebo 17, ale to někomu, s narušenou osobností nevysvětlíš.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Kraťomír | 06.12.2018

Takže mám vlastně celý život pravdu já, a opět se mi to potvrdilo...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

PetrBk | 06.12.2018

:D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Ronon | 06.12.2018

Ale ono je to cele aj tak bullshit, to mas jak ked sa zacnes chlapov pytat ze ake sa ti pacia kozy, ake su idealne ?
A zacnu odpovede, velke pevne ti povie vacsina chlapov, ano pacia sa nam velke pevne kozy skoro kazdemu.

A teraz pride Zenska verzia posahaneho kratomira a obesi sa lebo je plocha.
Ale vacsi problem bude v tom ze je prijebana a nechape ze ked sa vacsine pacia velke pevne kozy, tak drviva vedsina chlapov to nepovazuje za najdolezitejsiu vec nasvete a dokonca ani nenadvazuje so zenou vstah na zaklade jej ceckov ale na zaklade toho ze sa spoznaju a zakukaju do seba.
Ano existuje par posukov co ich nic ine nezaujima ....

A takto presne je to take iste s tymi kokotami nasimi.
Je par bab co im vyhocuje aj nas maly 12cm cvrcek a povazuju to za ideal, dalsie maju idealne okolo 16,17 ale vecina z nich neposle nikoho koli 12cm kokotikovi do riti(aj ked niektore o to obcas slusne pziadaju ale to je ina tema :) ). To je totalny nezmysel, a tych par zvysnych % mrch ktorym na tom stoji svet mozem akurat tak vies co. Ja si s kurvov vytahanou s vypatlanov hlavov proste nemam co povedat. A je mi uplne jedno ze ju Kratomir povazuje za rozumne dievca. Ja ma mna zeny trochu ine kriteria ako on.

Takze Kratomir, jednoznacne to mozme uzavriet tym ze ty sa za ziadnych okolnosti nikdy nerozmnozuj pretoze dalsi clovek s tvojou poruchou by jednoznacne cely zivot trpel !!!! A najhorsie je ze aj vsetci okolo neho.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Martin | 06.12.2018

Ano, přesně jak to psal Ron na začátku, také mám rád velké prsa, myslíš že mám ženu co má velká prsa, nemám, mám ženu do které jsem se zamiloval pro to co je uvnitř, miluji ji 26 let a budu milovat dál. Prostě z 95% , se žena s tebou rozejde úplně kvůli něčemu jinému, třeba proto, že jí budeš říkat, že je blbá a pod úroveň.

Ps,. ano máš pravdu, nech tu tvoji představu fungovat nadále, prospěje to lidstvu, a pokud na to máš hlavu, tak ji použij aspoň na to, aby jsi byl ve svém prázdném a ufňukaném životě, prospěšný lidstvu svou prací, jsi přeci tak jedinečný ))), vědci bývají divní, a někdy prospěšní, pokud nevynaleznou nějakou zbraň.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omluva a prosba o odpuštění

Kraťomír | 06.12.2018

Já jí to ale neříkám pokaždé, jen na to přišla řeč a já jsem prostě chtěl, aby to uznala, když je to pravda. I tak jsme ale pořád kamarádi. Jenže já s ní chci chodit, ale nejde to, což mě hrozně štve. Ale to je jedno - stejně by se mi akorát tak vysmála a nešlo by to...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek