CVIKY NA ZVĚTŠENÍ PENISU I.

13.03.2010 11:55

www.super-penis.cz vyzkoušené pomůcky na zvětšení penisu: a tvůj penis proste

STRUČNÁ VERZE CVIKŮ NA PENIS ZDE

 

  • JAK ZAČÍT S CVIČENÍM

Důležité je, abyste před prováděním veškerých cvičení přesně věděli, čeho chcete těmito cviky dosáhnout, a na která cvičení se chcete soustředit.Cviky jsou navrženy pro jednoduché použití a snadné pochopení, abyste se mohli popsanými pokyny lehce řídit. Pokud se rozhodnete praktikovat tato cvičení, ujistěte se, že jste si přečetli veškeré úvodní informace ke každému cvičení, abyste věděli, jak tato cvičení fungují.


Pamatujte, že než začnete se cvičením, nejste ještě plně připraveni, a proto dbejte následujících informací:

Přečtěte si veškeré úvodní informace ke všem cvičením, abyste znali základ všech cvičení.

Za účelem maximalizace vašeho snažení začínejte vždy horkým zábalem.

Využívejte dechová cvičení, představivost a snění, což v případě správného provádění pomůže více, než si dovedete představit.

 

  • PROHŘÁTÍ POMOCÍ HORKÉHO ZÁBALU

Cílem prodloužení penisu správným způsobem je zvětšení topořivých tělísek a okolních houbovitých tkání, které se při erekci plní krví. Začnete-li s cvičením bez zahřátí, utrpíte více krvavých fleků a poranění, než kdybyste svůj penis připravili pro níže uvedené fyzické cvičení. Stejně jako je nutné před posilováním zahřát tělo a svalové tkáně, je nutné před cvičením zahřát také penis. Takové zahřátí pomůže připravit penis na další cvičení tak že prostory, které se plní v topořivých tělíscích krví se zahřejí, čímž dojde k rozšíření tkáně a tkáň se stane pružnější a měkčí. Toto cvičení se nazývá zahřátí pomocí horkého zábalu a měli byste jej provádět před každým cvičením, které budete provádět s penisem a varlaty.

Nejdříve uchopte penis v ochablém stavu a pevně okolo žaludu, ale ne přespříliš tvrdě, abyste si nezpůsobili bolest. Nyní jej střední silou zatáhněte, abyste cítili jak se u kořene a uprostřed natahuje. Po každých deseti vteřinách natažení uvolněte a celý postup opakujte desetkrát. Při několika nataženích otáčejte penisem dokola, desetkrát doleva a desetkrát doprava. Takovéto cvičení natáhne penis a pomůže v přípravě na další cvičení. Až ucítíte, že byl penis dostatečně natažen, přivoďte si částečnou erekci.

Následující zahřívací techniku nyní nazýváme "horký zábal", protože se k rozšíření a zahřátí tkání penisu a varlat používá horký ručník. Existují ale i jiné, možná efektivnější metody zahřátí, jež budete možná chtít použít spíše než techniku horkého zábalu. Navzdory tomu zmíníme nejprve techniku s horkým ručníkem a potom i ostatní techniky. Takže jdeme na to:


Po výše popsaném natahování penisu vezměte velkou žínku nebo ručník a krátce jej namočte do horké vody. Postavte se do vany a omotejte horký ručník okolo penisu a varlat. Bude se vám to zdát HORKÉ a vy budete chtít ručník odhodit, ale vytrvejte, protože pocit horkosti bude ustupovat velmi rychle. Nyní se posaďte na hranu vany tak, že budete mít chodidla ve vaně a budete se cítit pohodlně, přičemž voda kapající z ručníku nebude cákat na podlahu, nýbrž bude stékat do vany. Podržte ručník na penisu a varlatech 2 minuty a opakujte celý postup pětkrát, zatímco ručník je stále horký. Toto zahřívání se provádí na podporu a udržení krve v penisu, čímž zároveň udržuje prostory, plnící se krví, větší a pružné. Tato skutečnost napomáhá v rychlejším vývoji, nabývání na velikosti a zároveň pomáhá dobrému krevnímu oběhu.

Dalším způsobem zahřátí v souladu s touto myšlenkou je ponoření do horké lázně nebo vany kdykoli je to možné. Po natahování za účelem zahřátí naplňte vanu horkou vodou tak, abyste se mohli po pás ponořit. Jestliže máte horkou vanu, nastavte teplotu na
což je 40 stupňů celsia a ponořte se do vody. Jakmile vlezete dovnitř a přizpůsobíte se horku, začněte s masáží penisu, vytahujte jej ve vaně a otáčejte s ním. Takto postupujte po dobu asi 10 až 15 minut. Nezůstávejte ve vaně příliš dlouho, protože teplota výrazně přesahuje normál. Příliš dlouhý pobyt způsobuje dehydrataci a vyčerpání.

Ať již zvolíte jakoukoli z variant, provádějte ji vždy před cvičením. Jen tak zajistíte rychlejší a lepší výsledky s menším množstvím krvavých fleků, ran a zranění, která mohou být následkem nepřipravených topořivých tělísek.

 

  • PŘETAHOVÁNÍ PŘEDKOŽKY

Pravděpodobně nejjednodušším cvičením je přetahování předkožky, které zabere jen 10 minut denního cvičení. Přetahování předkožky je velmi důležité pro mnoho mužů. Proč si necháváme dělat obřízku? Kdo ví, ale já jsem si jist, že příčinou jsou spíše organizované náboženské žvásty, než úmysly přímo se dotýkající otázky "zdraví".

Mít přirozenou předkožku znamená zvětšit požitek při styku, lepší vzhled a požitek pro partnera. Předkožka také chrání penis, pokud jej zrovna nepoužíváte. Již před tisíci lety si Římané nechávali propíchnout jednu stranu předkožky a našít si knoflík, aby si mohli penis zapnout v případě, že není zrovna používán. Předkožka také napomáhá při styku, neboť penis může stále pronikat dovnitř a ven z pochvy, i pokud je vaše partnerka více "suchá" než je normální, aniž by došlo k podráždění vaginální stěny. Předkožka navíc udržuje penis v teple¨. Pokud je ochablý, pomáhá, aby visel níže a zdál se více "povislý" než penis, který byl celý obřezán. Je prostě mnohem více potěšující mít předkožku, nežli jí nemít.


Pro zformování krásné silné předkožky je třeba naplánovat alespoň 2-3 měsíční denní cvičení, aby byl požadovaný výsledek viditelný. Pro toto cvičení není zapotřebí žádných lubrikačních přípravků, vaše ruce i penis mohou být v průběhu cvičení suché. Tak začněme.

Přivoďte si erekci. Zapumpujte asi padesátkrát, aby došlo k maximálnímu možnému prokrvení penisu. Pokračujte v onanii několik minut, aby byl penis tak tvrdý, jak jen to je možné.

Levou nebo pravou rukou pevně uchopte spodek erekce. Nyní zatáhněte rukou směrem k žaludu, přičemž tlačíte kůži dopředu, jak jen to je možné. Jakmile cítíte, že je kůže opravdu napjatá, vydržte v této poloze do ochabnutí erekce.

Přivoďte si opět erekci a opakujte celé cvičení. Toto cvičení provádějte denně asi 10 minut, nebo více podle toho, jak se budete cítit. Čím delší natahování, tím dříve uvidíte výsledky. Alespoň ve 2-3 sadách skutečně natahujte kůži k žaludu tak, jak je to možné, aniž byste cítili bolest. Po několika týdnech budete schopni přetáhnout kůži přes žalud úplně. Jakmile s tímto cvičením začnete, uvidíte skutečné zdokonalování vaší předkožky. Pokračujte, je to skutečně cenná námaha! Toto cvičení, v případě denního provádění, napomáhá prodlužovat penis! Mluvíme o odměně za vaše úsilí!

 

www.super-penis.cz vyzkoušené pomůcky na zvětšení penisu: a tvůj penis poroste